Kosten
Brievenbuspakje (met track & trace): | € 3,95 |
Pakketpost (met track & trace): | € 5,95 |
Ophalen bij Zilte: vanaf 10 feb weer mogelijk | gratis |
Brievenbuspakje
Zilte zal proberen om zoveel mogelijk te versturen via brievenbuspost. Zo pakken we bijvoorbeeld de portemonnees uitgevouwen in zodat ze in een brievenbuspakje passen en geen pakketpost hoeven te worden.
Bezorging
Over het algemeen binnen 24 uur nadat de bestelling is verstuurd. Maar we blijven afhankelijk van PostNL dus het kan wel eens voorkomen dat het langer duurt in drukke posttijden zoals tijdens de kerstperiode.
Je ontvangt een track & trace code van jouw bestelling zodra we je bestelling hebben verstuurd. Je kunt dan je bestelling op de voet volgen.
Pakkettenpost
Bezorging
Binnen 24 uur nadat je bestelling is verstuurd.
Bestellingen die niet door de brievenbus kunnen worden verzonden in een pakket. Zilte maakt voor haar pakketten gebruik van PostNL. PostNL bezorgd over het algemeen na 1 dag. Je pakket wordt dan op het adres van je keuze afgeleverd. Dit adres kan ook een pakket afhaalpunt van PostNL zijn. PostNL maakt gebruik van een track & trace code. Je kunt dus altijd je eigen pakket op de voet volgen en de bezorgdatum en -tijd wijzigen.
Ophalen van je bestelling
Bij Zilte kun je jouw bestelling ook ophalen. Op de Korte Vondelstraat 7 in Alkmaar.
Op werkdagen meestal al na een uur, mits je bestelling vooruit betaald is. Ophalen kan van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00. We sturen je altijd eerst een e-mail om te vragen wanneer het voor jou het beste uitkomt om je bestelling op te komen halen. En nu in Corona-tijd overleggen we met je zodat je niet met iemand anders tegelijk voor de deur staat.
Trouwens: wanneer je bij Zilte boven de € 100,00 besteld, betaal je geen verzendkosten.
Gratis verzending bij bestellingen boven de € 100,00
Binnen 1-3 werkdagen nadat de bestelling is verstuurd.
Voor België en Duitsland maakt Zilte ook gebruik van de PostNL.
Kosten tot 2 kilo
België | € 8,95 |
Duitsland: | € 8,95 |
Kosten van 2 tot 5 kilo
België | € 11,95 |
Duitsland: | € 11,95 |
Voor alle andere landen maakt Zilte gebruik van pakketpost van PostNL.
De PostNL track & tace code ontvang je via de e-mail tegelijk met de verzendbevestiging van je bestelling, zo kun je altijd je eigen pakket op de voet volgen.
De tarieven in Europa zijn verdeeld in 3 zones:
Zone 1 Europa: Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje (excl. Canarische Eilanden), Verenigd Koninkrijk en Zweden
Tot 5 kilo € 15,50
Van 5 - 10 kilo € 17,50
Zone 2 Europa: Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije en Tsjechië
Tot 5 kilo € 19,50
Van 5 - 10 kilo € 23,00
Zone 3 Europa: Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kosovo, Kroatië, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, SanMarino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland en Zwitserland.
Tot 5 kilo € 21,00
Van 5 - 10 kilo € 24,30
Bezorging
Binnen 1-3 werkdagen nadat de bestelling is verstuurd.
Verzenden we alleen met pakketpost. Zilte maakt voor haar pakketten gebruik van PostNL.
De PostNL track & tace code ontvang je via de e-mail tegelijk met de verzendbevestiging van je bestelling, zo kun je altijd je eigen pakket op de voet volgen.
Kosten:
Tot 5 kilo € 24,30
Van 5 - 10 kilo € 34,30
Als een product je toch niet bevalt
Dan mag je het product binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen.
Stuur ons dan eerst een e-mail met je bestelnummer en het artikel waar het om gaat. En vertel ons of je het artikel wilt terugsturen of omruilen. Je krijgt dan zo spoedig mogelijk antwoord van ons welke stappen daarna te volgen.
Het betaalde bedrag wordt teruggestort zodra we het geretourneerde artikel terug in ons bezit hebben. Het spreekt voor zich dat het betreffende artikel enkel teruggezonden kan worden in perfecte, originele, onbeschadigde en ongebruikte staat, en in de originele verpakking. Voor al onze washi tapes geldt dat de tape ongeopend is wanneer deze niet aan je verwachting voldoet. Tapes kunnen namelijk niet meer verkocht worden als deze zijn uitgepakt of gebruikt. De kosten van terugzending komen voor rekening van de koper. De kosten voor het opnieuw opsturen van geruilde artikelen zijn voor onze rekening.
Op bestellingen die zijn voldaan via een cadeaubon kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Deze bestellingen kunnen worden ingeruild tegen een waardebon die maximaal 1 jaar geldig is.