Gratis verzending NL boven € 50,-   BE / DE boven € 75,-
Klantenservice
1 Mijn bestelling
1.1 Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja, Zilte.nl levert alleen artikelen uit voorraad. Wanneer een artikel niet op voorraad is, staat dit artikel soms nog wel in de webshop maar is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Je kunt natuurlijk wel een bericht sturen naar info@zilte.nl waarin je jouw interesse in een bepaald product opgeeft zodat we je op de hoogte kunnen stellen als dit bepaalde artikel weer op voorraad is. Omdat Zilte.nl streeft naar unieke artikelen zullen wij geen grote voorraden aanleggen. Van de meeste producten hebben wij enkele stuks op voorraad. Op het moment dat je jouw winkelmandje gaat afrekenen zal ons systeem checken of het artikel nog op voorraad is. Dit omdat misschien een halve minuut eerder iemand net het laatste stuk kan hebben gekocht. Mocht dit het geval zijn dan wordt het artikel, voor betaling, uit jouw mandje verwijderd en krijg je een melding dat dat specifieke artikel is uitverkocht.
1.2 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Via de verschillende betaalmogelijkheden die wij aanbieden: via Ideal, Paypal, per bankoverschrijving of met onze cadeaubon. We versturen de bestelling zodra het volledige bedrag van de bestelling op onze rekening staat. Houd er rekening mee dat betaling via bankoverschrijving 3 dagen kan duren.
1.3 Wat is er in de prijs inbegrepen?
Het artikel inclusief BTW. Voor elke bestelling komen er de verzendkosten bij. Bestellingen boven de € 50,00 versturen we gratis. De kosten voor verzending worden duidelijk vermeld voordat je daadwerkelijk gaat afrekenen. (klik hier voor de tarieven) Hoe weet ik dat de bestelling geaccepteerd is? Nadat je de bestelling bevestigd hebt en de betaling via de beveiligde site volledig doorlopen hebt, krijg je per e- mail een orderbevestiging. Wanneer je ervoor gekozen hebt te betalen per overschrijving, krijg je ook na de bevestiging van je bestelling per mail een orderbevestiging. De orderbevestiging bevat een overzicht van het bestelde product, de hoeveelheid, de prijs, de betalingswijze en het leverings- en/of factuuradres. Wanneer je nu niet direct na je bestelling een bevestiging ontvangt, neem dan contact op via info@zilte.nl zodat we de bestelling wel meteen kunnen verwerken.
2 Mijn account
2.1 Wat doe ik als ik mijn wacht- of paswoord vergeten ben?
Als je je paswoord of wachtwoord vergeten bent, ga je naar ‘login’ rechts in de menubalk, vervolgens klik je op ‘paswoord vergeten?’. Voer dan je e-mail adres in, en de code die op het scherm staat. Klik tenslotte op de button ‘Vraag je paswoord aan’. Je paswoord wordt dan onmiddellijk naar je e-mail adres gestuurd.
2.2 Hoe kan ik mijn gebruikersnaam en/of paswoord wijzigen?
Je gebruikersnaam is altijd je e-mail adres. Je kan eventueel je bestaande e-mailadres wijzigen in een nieuw e-mailadres. Dit doe je bij ‘wijzig mijn gegevens’ op de pagina ‘mijn account’. Op deze pagina kun je ook je pasword wijzigen.
2.3 Kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
Als je ingelogd bent op de Zilte.nl website kun je onder ‘mijn account’ jouw gegevens wijzigen.
Neem contact op
* Verplichte velden