Gratis verzending boven € 100,-  (NL, BE, DE, FR)
Klantenservice
1 Mijn bestelling
1.1 Zijn alle artikelen op voorraad?

Ja, Zilte levert alleen artikelen uit voorraad. Wanneer een artikel niet op voorraad is, staat dit artikel soms nog wel in de webshop maar zie je aan het voorraad aantal dat het op dit moment niet mogelijk is een bestelling te plaatsen. Je kunt natuurlijk wel een bericht sturen naar [email protected] waarin je jouw interesse in een bepaald product opgeeft zodat we je op de hoogte kunnen stellen als dit bepaalde artikel weer op voorraad is. Omdat Zilte streeft naar unieke artikelen zullen wij geen grote voorraden aanleggen met uitzondering van de MT tapes. Van de meeste producten hebben wij enkele stuks op voorraad. Op het moment dat je jouw winkelmandje gaat afrekenen, zal ons systeem checken of het artikel nog op voorraad is. Dit omdat misschien een halve minuut eerder iemand net het laatste stuk kan hebben gekocht. Mocht dit het geval zijn dan wordt het artikel, voor betaling, uit jouw mandje verwijderd en krijg je een melding dat dat specifieke artikel is uitverkocht.

1.2 Hoe weet ik dat de bestelling geaccepteerd is?

Nadat je de bestelling bevestigd hebt en de betaling via de beveiligde site volledig doorlopen hebt, krijg je via e-mail een orderbevestiging. Wanneer je ervoor gekozen hebt te betalen per overschrijving, krijg je ook na de bevestiging van je bestelling per mail een orderbevestiging. De orderbevestiging bevat een overzicht van het bestelde product, de hoeveelheid, de prijs, de betalingswijze en het leverings- en/of factuuradres. Wanneer je nu niet direct na je bestelling een bevestiging ontvangt, neem dan contact op via [email protected] zodat we de bestelling wel meteen kunnen verwerken.

1.3 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Via de verschillende betaalmogelijkheden die wij aanbieden:

iDeal
Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je  eigen bank. Doordat de betaling direct verwerkt wordt, kunnen wij de bestelling direct of de volgende werkdag versturen.

Apple pay
Gemakkelijk betalen met je I-phone (indien geactiveerd)

Overboeking 
Je ontvangt een e-mail van Pay.nl met daarin alle gegevens voor het overmaken. Zodra het bedrag is overgemaakt, zal de bestelling worden verstuurd.

Creditcard
Betalen met je Visa of Mastercard. Aan deze manier van betalen zijn kosten verbonden. Deze kosten zie je voordat je betaald. 

Paypal
Met Paypal kun je met je creditcard of Paypal rekening betalen. Doordat de betaling direct wordt verwerkt,  kunnen wij de bestelling direct of de volgende werkdag versturen. Aan deze manier van betalen zijn kosten verbonden. Deze kosten zie je voordat je betaald.  

Bancontact
Via Bancontact kun je direct vanuit België via je bank betalen. Doordat de betaling direct verwerkt wordt, kunnen wij de bestelling direct of de volgende werkdag versturen.

Alle betaalmethoden lopen via onze partner Pay.nl.

Cadeaubon Zilte

We versturen de bestelling zodra het volledige bedrag van de bestelling op onze rekening staat. Houd er rekening mee dat betaling via bankoverschrijving enkele dagen kan duren.

1.4 Wat is er in de prijs inbegrepen?


Het artikel inclusief BTW. Voor elke bestelling komen er de verzendkosten bij. In Nederland en naar België, Duitsland en Frankrijk versturen we bestellingen boven de € 100,00 gratis.  De kosten voor verzending worden duidelijk vermeld voordat je daadwerkelijk gaat afrekenen. (klik hier voor de tarieven)

2 Mijn account
2.1 Wat doe ik als ik mijn wacht- of paswoord vergeten ben?
Als je je paswoord of wachtwoord vergeten bent, ga je naar ‘login’ rechts in de menubalk, vervolgens klik je op ‘paswoord vergeten?’. Voer dan je e-mail adres in, en de code die op het scherm staat. Klik tenslotte op de button ‘Vraag je paswoord aan’. Je paswoord wordt dan onmiddellijk naar je e-mail adres gestuurd.
2.2 Hoe kan ik mijn gebruikersnaam en/of paswoord wijzigen?
Je gebruikersnaam is altijd je e-mail adres. Je kan eventueel je bestaande e-mailadres wijzigen in een nieuw e-mailadres. Dit doe je bij ‘wijzig mijn gegevens’ op de pagina ‘mijn account’. Op deze pagina kun je ook je pasword wijzigen.
2.3 Kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
Als je ingelogd bent op de Zilte.nl website kun je onder ‘mijn account’ jouw gegevens wijzigen.